Hogan

For English click here

„ჰოგანის მომავალი არის მისი ფესვები: ინოვაცია არაფერია, წარსულის გარეშე.“
„ჰოგანი ნიშნავს სტილსა და ინოვაციებს.“

Hogan-ის, ბაზარზე გამოჩენით, 1985 წელს, ფეხსაცმელების ისტორიაში სრულიად ახალი კონცეპტი შეიქმნა: ძვირადღირებული სპორტული ფეხსაცმელი (sneaker), ჰარმონიულად შერწყმული სპორტული და ურბანული სტილი. მას შემდეგ, ბრენდი მიყვება თავის ძირითად იდეას, რომ Hogan-ის ფეხსაცმელი ყველა სიტუაციისთვის არის იდეალური, რადგან იგი: თანამედროვე, დინამიური, კომფორტული და ელეგანტურია.
1990-იან წლებში Hogan-მა მოახდინა სრული რევოლუცია ინტერაქტიული ფეხსაცმლით- „Interactive“ sneaker, რომელიც იყო ნამდვილი შედევრი. ერთ-ერთი ყველაზე სამაგალითო მოდელი, “H” სიმბოლო მსოფლიო ბრენდებმა გაიცნეს და სხვებისთვის მისაბაძი გახდა ჰოგანის დიზაინი.
Hogan შედის Tod’s-ის  კორპორაციაში, რომელიც მსოფლიოში ცნობილია, როგორც მაღალი ხარისხის ტყავისგან დამზადებული ფეხსაცმლისა და სხვა ნივთების მწარმოებელი იტალიური კომპანიის სახელით.
იმის გათვალისწინებით, რომ ამ ბრენდს საერთაშორისო ყურადღება არ აკლია, Hogan-ს უყვარს საუკეთესო ხარისხის მასალების გამოყენება, ტრადიციისა და ინოვაციური დიზაინის შერწყმა. ეს კომბინაცია, კი იძლევა შეუდარებელ, მარადიულ, სამარადჟამო პროდუქტს, სადაც შენარჩუნებულია ბრენდის ღირებულება წლების განმავლობაში და წარმოადგენს მფლობელის ცხოვრების წესს, შერწყმულს თანამედროვეობასთან ოფიციალური ვებ-გვერდი