Marina C.
„მხოლოდ ჩანთას შეუძლია ქალს გადაააფიქრებინოს გადაწყვეტილება”
“Only a bag can dissuade a woman from her determination”
„შუზ პლაზა“-ს ისტორიული რუბრიკის შემდეგი ბრენდი არის Marina C (Creazioni).
2001 წელს ჯიამარკო მარციალეტიმ (Giammarco Marzialetti) და მისმა მეუღლემ ვიქტორია ლიტოვჩენკომ (Victoriya Lytovchenko) დააფუძნეს კომპანია „სავაჭრო სახლი“, რომელიც სპეციალიზირებულია ქალისა და მამაკაცის ჩანთებისა და აქსესუარების შექმნასა და წარმოებაში. ვიქტორიას კრეატიული იდეებითა და ექსკლუზიური დიზაინით შექმნილი პროდუქცია დროთა განმავლობაში ევროპასა და რუსეთში მნიშვნელოვან ადგილს იკავებს.
Marina C-ის პროდუქციის შექმნის პროცესი დაახლოებით შემდეგნაირად მიმდინარეობს: იდეა; მოდელის შექმნა; მომხმარებლის სურვილების გათვალისწინება; ნედლეულის შერჩევა; ნაქარგის და პრინტის შერჩევა.
დღეს Marina C არის ბრენდი, რომელიც ცნობილია იტალიის, რუსეთისა და ევროპის მთავარ ელიტურ მაღაზიებში. ინოვაციებისა და კრეატიული უნარ-ჩვევების მიერ პროდუქციის რეალიზაციაზე ჩატარებული კვლევების საფუძველზე მარინა კრეაზიონი (Marina Creazioni) გახდა იტალიური საუკეთესო პროდუქტი.
გაფართოების გაგრძელება არის ბრენდის ერთ-ერთი მიზანი, რის გამოც შეიქმნა MRNC ბრენდი. ბრენდი თავის თავში მოიცავს ლოგოს, რომელიც ამჟამინდელი მოდის თანამედროვეობაა. უფრო თანამედროვე თარგმანი, რომელიც თანხვედრაშია თანამედროვეობასთან და ლოგო, რომელიც კუთვნილების სიმბოლოა (ოფიციალური ვებ-გვერდი).
აქვე აღსანიშნავია, რომ Marina C NFC (near-field communication) ტექნოლოგიის წყალობით იყენებს მიკრო „ჩიპს“, რაც არის ჩამონტაჟებული პროდუქტის იარლიყის შიგნით. ამ ჩიპის მეშვეობით შეიძლება მომხმარებლის სმარტფონიდან დაშიფრული სიგნალით დაკავშირება, პირდაპირ ბრენდის ოფიციალურ გვერდთან. ამ დეტალის მეშვეობით განასხვავებთ ორიგინალ პროდუქციას პატენტისგან და ყოველთვის კავშირზე იქნება მომხმარებელი Marina C-სთან.